sábado, 11 de abril de 2009

Un tros de fang


Tu no saps com em fas sentir, com un ninot fora la caixa tan petit i insignificant, a les teves mans un tros de fang. Tu no saps com em fas sentir, com un idiota que compta el temps perdut entre un "ja ens veurem" i un "avui no puc".

Tu no saps reconèixer en mi, el que tinc d'or et sembla una llauna, i jo m'arrugo i vaig oxidant-me. El que trobo dolç a tu t'amarga... I per allargar la tonteria, el què ens cremava, avui està ofegant-me.

I per allargar la tonteria, el què ens cremava, avui està ofegant-me. Tu no saps com em fas sentir.

1 comentario:

  1. esta frase me encanto:
    Tu no sabes como me haces sentir, como un idiota que cuenta el tiempo perdido entre un "ya nos veremos" y un "hoy no puedo".

    Manis siempre tienes estos detalles en todo tu ser que te hacen ser tan especial, tienes una personalidad sorprendete te quiero manis

    ResponderEliminar